Een dicht lamellennetwerk en brede, individuele lamellen

Het agressieve loopvlak van de band is bedekt met een nog dichter lamellennetwerk. De bredere, individuele lamellen in het centrale gebied verstrekken een aanvullend gripoppervlak, met name op natte sneeuw waar het frictieniveau het laagst is.

De verenigde, centrale rib van het nieuwe loopvlakmodel met een gespecificeerde draairichting verbetert de rijstabiliteit. Het gebonden centrumgebied maakt rijden veiliger. Het zorgt ook voor een regelmatiger slijtagepatroon met extra veiligheid bij het ouder worden van de banden. Bij gebruik op de aandrijfas slijten winterbanden normaal gesproken in het middengebied.

Met name de meerlaagse loopvlakstructuur van de band in combinatie met het loopvlakmengsel zorgen voor een niveau van rijstabiliteit, dat standaard non-studded banden te boven gaat. De band slingert niet; in plaats daarvan rijdt hij met een meedogenloze vastberadenheid door, ongeacht de variaties in winterweer. Het precieze stuurgevoel helpt de automobilist om de veranderingen waar te nemen in het frictiegevoel en om op tijd te reageren. De blokkengeometrie van het loopvlak verbetert ook het sturen op wegen met groeven.

Deze innovatie wordt in deze produkten